آیا لازم برای بیمار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به روش سیستماتیک را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا لازم برای بیمار مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به روش سیستماتیک را

آیا این ضرورت برای آنها را به پیدا کردن راه حل جامع برای مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه؟ نارسایی مزمن کلیه از دست دادن تدریجی functions.Compared کلیه با بیماری مزمن کلیه است، آن را جدی تر. در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه، بیماران از علائم رنج می برند مانند اغلب ادرار کردن، کم خونی و غیره در همین حال مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه بهترین زمان برای کنترل پیشرفت نارسایی مزمن کلیه است. روش سیستماتیک لازم برای مرحله 3 بیماران مزمن نارسایی کلیه است.
مقدمه مختصر از مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه
نارسایی مزمن کلیه است توسط بیماری های مختلف کلیوی مزمن که به ارمغان می آورد آسیب به نفرون کلیه به طور مداوم ایجاد می شود. نفرون کلیه باقی مانده نتواند به مواد زائد را برداشت خارج از بدن در قالب ادرار و حفظ توازن محیط پایدار در نتیجه منجر به رسوب مواد سمی، عدم تعادل الکترولیت و اختلال عملکرد کلیه محصولات مانند EPO و renine. در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه، ما آن را ازوتمی نفروپاتی تماس بگیرید. GFR در این مرحله بین 25٪ و 50٪. در جهت پیدا کردن راه حل های جامع، کارشناسان ما برای سال های سال بررسی شده است.
درمان منظم برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟
پس از سال ها تحقیق و تجربه تجمع، بیمارستان ما تجربه مراحل مقدار از تحقیقات، شامل مصرف دارو به صورت خوراکی چینی، داغ فشرده سازی درمانی، دارو حمام، چرخه درمان با طب چینی، و غیره، و شامل مقدار زیادی از تجربه گرانبها در TCM درمان است. به تدریج، ما هفت درمان TCM از درمان های متعدد انتخاب شده به آنها را ترکیب کلی نگر، و مجموعه ای از درمان جامع از TCM شکل گرفته است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان منظم و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: